onsdag 8. september 2010

Livssituasjonen nettopp nå

Livet på Hald har startet for nøyaktig tre uker siden, og det er på tide å få seg en blogg. Her skal jeg forsøke å holde deg oppdatert når jeg reiser til Uganda(!).


Litt nærmere forklaring:
Hald Inernasjonale senter sender ut ca. 45 norske, frivillige studenter til store deler av verden. Samtidig kommer ca. 35 studenter fra hele verden til Norge, for å være i forskjellig arbeid omkring i Norge. Jeg, megselv, reiser forøvrig til Uganda sammen med ni andre. Vi skal være i forskjellige byer, i forskjellige organisasjoner og utføre forskjellig type arbeid. For eksempel være med studenter eller barn og gjøre aktiviteter sammen. Dette vil jeg fortelle mer om når jeg faktisk opplever det.


I denne bloggen vil jeg prøve å dele mine opplevelser med dere der hjemme. Håper dere vil følge med de neste åtte månedene, og kanskje lengre enn det.

1 kommentar: