fredag 19. november 2010

Bibelstudy!

Hele greia med dette er egenlig bare veldig komisk, så jeg må bare skrive litt om det!
Vi får beskjed om at om ei uke skal vi ha en konferanse for elevene på to av universitetene om biblestudy.  Hmm, ja, ok. Kan jo bli interessant! Ja, Sofie, du får et tema du skal undervise i, du også! Å, ja, nei, det er IKKE… det er ikke helt greit for meg altså… jeg kan ikke… nei… NEI!
Ja vell, så kan du skrive budsjettet da. Ok. Done! Så er det klart, og vi har informert elevene, og gått gjennom stoffet, både en og to og tre ganger. Det er mandag, og vi får beskjed om at teamet fra Kampala som skulle komme på onsdag for å ha training med oss først, ikke kan komme pga trøbbel med bilen. Flax! Sikkert like greit!
Det er onsdag, og vi har planlagt bursdagselskap(som jeg forresten må skrive et eget blogginnlegg om for det var bare fullstendig krise!). Vi mottar en telefon fra Kampala om å komme så fort som mulig, for trainingen skal ta plass i Kampala i morgen tidlig!
Jaja, så blir det nattbuss da. Krise! Jeg sitter i midten. Kristine sovner på vindussida, og Michael på den andre. Jeg får ikke sove så finner frem iPoden. Plutselig: dask! Midt i tryne! Kristines hår dasker meg, og er bare centimeter fra å skalle meg! Om og om igjen, dask, dask, dask. Så Micheals hode på andre siden. Heldigvis har han ikke noe hår da…
Konferandretreningen er kjempeinteressant! Bare så dumt a jeg er fullstendig utkjørt! Godt å se Kristine og Thea igjen, og midt oppi det hele, treffer jeg Marie Louise på markedet! Jeg løper mot henne, og holder på å gå på tryne i en seig gjørmepytt(eller er det kubæsj?). Men så utolig godt å se et kjent fjes!
Det blir en helt forferdelig uutholdelig tur hjem igjen. Men vi er nå i gang med å planlegge bibelstudie-konferansen på nytt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar