fredag 11. februar 2011

Livet er ikke fullt så herlig!

Dette er ikke akkurat dagen for å oppdatere bloggen. Det er for varmt i dette landet og jeg har spist for mye cassava som måtte komme opp igjen. Men jeg lover å blogge litt mer fremover! Kanskje kan jeg bruke denne dårlige dagen til å få noen sarkastiske blogginlegg om denne trygge verden jeg lever i. Blandt annet kan jeg jo blogge om bussturen hjem til Lira, der vi holdt på å velte. Eller helga i Mbale der vi så tjuver som ble banka opp(og sikkert drept) på gata. Eller noe... Vi har det fryktelig godt her i Uganda! Men ikke tenk på det, mamma, vi ber hver kveld. Jeg vet at jeg ikke skal dø i Uganda, Norge er og blir mitt fedreland <3

Skal se om jeg kan få lasta opp noen bilder og litt oppdateringer på dette altfor raske nettet vårt :D Savner dere der hjemme! =)

Hilsen den altfor glade, sarkastiske, varme og tørre Uganda-Sofie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar